zondag 21 februari 2010

3de weekend

hey hey, ik heb nog eens de tijd genomen om te bloggen ! Het is al weer een tijdje geleden maarja, het was deze week best wel druk. Vanaf deze week moesten we echt elke dag voor onze final paper werken van onze promotor dusja hebben we dat maar gedaan hé. Al bij al zie ik het goed zitten mijn opdracht, allé blablabla gedaan me zeveren over het werk. Deze week hebben we ons eigen weer goed geamuseerd ! goed gelachen ik en niels ... natuurlijk had ik niet overal mijn kodak bij. Maar ik heb toch enkele fototjes voor jullie ....
We waren ons wat aan het vervelen en we hadden reuze honger ! zoals gewoonlijk ... dus hadden we besloten om een smosje te maken van ongeveer een meter !!



Hier is de niels se .... aan het strijken "onze nieuwe man" dus ladies als ge nog iemand zoekt .... de niels is nog single !


Maarja aan elke man mankeert wel iets hé ...

Alle mense de balle ! tot de volgende !!

1 opmerking:

  1. Gekke gasten, maar goed dat je studeren niet vergeten word , als de Niels geen werk vind mag hij altijd mijn strijk komen doen !!!!!
    En nick, blijf er voor gaan want zoiets maak je geen 2 keer mee !!!!!!
    Groetjes, M..k.

    BeantwoordenVerwijderen