donderdag 4 maart 2010

4de maart

Hey mensen, het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens iets heb gezegt he !
voorbije weken waren heel gezellig met niels goed gelachen goed gegete, goed gewerkt voor school ! tot dit weekend, dit was rampzalig ! ik had 2 laptops bij voor zeker te zijn dat ik alty een reserve had... en wat is er dit weekend dan toch wel niet gebeurd zeker :) mijn beide laptops naar de vaantjes ! al goe is mijn werk van voorbije maand op een aparte plaats bewaard ! Dusja de maand is al slecht ingezet !

alle mensen tot de volgende keer !

3 opmerkingen:

  1. Slechte elektriciteit zeker in Barcelona, te zwakt of en stroomstoot gekregen en lap daar gaan ze. Nieuwe kopen he Nick en zien wat ge met die andere nog kunt aanvangen.
    groetjes,
    papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe kunde na 2 laptops kapot helpen?
    wilde ze daar laten maken? Want daar kank u wel bij helpen anders
    grtz duez

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis al in de jakos mannekes alle heb er toch ene kunne fixe .. den andere maak ek thuis wel !

    BeantwoordenVerwijderen