maandag 26 april 2010

Hey hey

Hey mensen het is alweer een tijdje geleden he. Het is hier dan ook wel veel goed weer enz geweest he hehe ! Ik heb laatste weken ook veel bezoek gehad van mijn vader men tante en van men vrouwke ! dat was een gezellig weekendje ! Goed gelachen en lekker romatisch gedaan hehe.

Alle de laatste week van de maand april gaat in ... hierna nog 1 maandje en ik kom terug naar belgiƫ, ben benieuwd hoelang ik het daar gaat uithoude in da ape land. Mijn final paper staat er goed voor, ik ben aan men laatste details bezig, hier en daar nog wat afwerken en kan op verlof ! dusja we staan er goed op ! natuurlijk ook heel hard voor gewerkt !



De niels had me wijs gemaakt da ze ons kwame buite zette in ons vorig huis, dusja kwas men eige al aant voorbereide ver die manne is goe wa toekke te geve !



Een half blote madam ...



Ikke me mijn madam, die laat ik ni bloot zien sorry manne :-D

De aantal shotjes da ik al verslind heb



sgoon aant posere se in men hof ;-)

1 opmerking: